Jsem šťastná, krásná a usměvavá. Mateřství zvládám s přehledem ❤. Tak teď ještě tu pohádku o Sněhurce a sedmi trpaslících :-D. 

Realitu na mateřský (ano, TA mateřská DOVOLENÁ) vnímám poněkud jinak – asi jako jízdu na horské dráze. Jednou dole, jednou nahoře, rychle se to střídá a provází ho spousta adrenalinu.

Proto jsem se rozhodla s vámi podělit o tři kroky, které mi pomáhají proti zešílení ❤Dneska to bude kratší a to proč? Protože dnes mám pro vás videoooo 🙂 (těší mě, já jsem ta šílená matka v nahrávce 😀 )

Mrkněte na video a poslechněte si mé tipy pro vás ⬇⬇ (nebojte, necelých 5 minut)

A občas z něj začínáte šílet …

(koho stejně jako mě láká umět anglicky, přidávám slíbený odkaz z videa – 97 zdrojů, jak se obklopit angličtinou. Spousta nápadů nejen jak hravě dostat angličtinu do hlavy, ale i KDE to všechno ZDARMA najít. Tipy jsou ZDE.)

Tři kroky proti zešílení

  1. Dejte sebe na první místo
  2. Sepište si, co vás bavilo nebo zajímalo jako děti, případně před otěhotněním
  3. Jeden z bodů vyberte a věnujte mu každý den 10-20 minut

Já se takhle věnuju angličtině, můj sen je jednou s dětmi a manželem cestovat karavanem po Evropě.

EDIT: Po roce si sen plním – vyrážíme na jednoměsíční cestu 🙂 Sepsala jsem pro vás i své zkušenosti s Easy Lingo do nového článku.

Chtěla jsem, aby to, co dělám, splňovalo tři kritéria:

  1. Láká mě to a nabíjí mě to (protože například pláč mých dětí mě dokáže totálně vyšťavit během pár minut)
  2. Vidím posun kupředu (což jinak na mateřský nebývá…)
  3. Stačí 10-20 minut denně (víc si prostě zatím nedokážu najít)

Nemusí to být seberozvoj, může to být procházka přírodou, skládání origami nebo schovat se s oblíbenou knížkou a číst si … 🙂

A co láká vás? Co vám dodává energii? Co vám pomáhá, abyste na mateřský nezešílely?